miércoles, 12 de enero de 2011

Els blocs que més m'agraden


He triat aquest blog, perquè m'ha semblat molt interessant i motivador. Na Silvia González Goñi representa un tipus de mestra implicada, que es preocupa perquè els seus alumnes aprenguin realment. Tot això, està reflectit al seu blog on podem veure moltes activitats on els seus alumnes són participes i penja els seus treballs. D'aquesta manera podem veure diferents metodològies i experiències que ens fan saber més sobre la realitat de l'aula sobre allò que realment interessa als nens. El que més m'ha sorprès és que ho porta a terme a l'institut que és on sembla que els llibres són les úniques fonts d'informació i en canvi ella fa un bon ús de les TIC. Té molt de mèrit realitzar projectes per als teus alumnes i amb la seva col·laboració perquè és així com realment aprenen.


En definitiva, és un blog molt divertit i contextualitzat amb temes molt interessants i aportacions molt enginyoses que se'ns dubte fan al lector ( o al menys a mi ) terminar cadascun dels articles amb un somriure.


  Aquest blog, és molt emotiu i inclou moltes activitats. A més estan penjades moltes de les activitats que realitzen els alumnes durant el procés i un cop finalitzada l'activitat.
 Aquest blog, a més és d'Infantil i el fet de saber que jo algún dia pudré penjar activitats i projectes que jo amb els meus alumnes duré a la pràctica és molt emocionant i penso que en aquest blog al igual que en l'anterio es veu la realitat de l'aula del dia a dia i quina millor forma de veure'l que amb fotos dels nens experimentant.



No hay comentarios:

Publicar un comentario